אינסטגרמרים טיפוגרפיים – חלק ב׳

9 חשבונות אינסטגרם שעוסקים בטיפוגרפיה עברית - שאתם חייבים להכיר. כתבה שניה בסדרה

לא מזמן הצגנו בפניכם 8 חשבונות אינסטגרמרים טיפוגרפיים שאנחנו נהנים להתבונן בהם בשעות הפנאי. אבל היי, מסתבר שיש עוד המון טיפוגרפיה יפה ברחבי האינסטגרם, אי־לכך ובהתאם־לזאת, הגיעה השעה לתשיעיה נוספת! כולם יפים, כולם נכונים, ואחרי כולם אנחנו ממליצים לעקוב מקרוב. אז הנה הם - החשבונות שיוסיפו לכם יופי של טיפוגרפיה עברית ל־feed. כתבה שניה בסדרה.

 

רותם כהן־סואיה rotem_s@

רותם הוא מעצב מוכשר שצלח את לימודיו במחלקה לתקשורת־חזותית בבצלאל. הוא בילה את השנים האחרונות בחברת הרה־לבנטים החביבים ולאחרונה החליט לפרוש כנפיים ולעוף למדינת קוסטה־ריקה הרחוקה. בפידו של רותם תמצאו דימויים טיפוגפיים נהדרים במגוון השפעות תרבותיות ובפלטות צבעוניות עשירות.

rotem_s

 

 

ספי פישר shinlamed@

ספי פישר או בכינויו שין־למד, מציג לראווה בחשבון האינסטגרם שלו דימויים טיפוגרפיים עבריים מרהיבים וחוצי תרבויות, דתות וטכניקות. הדימויים, שנעים בין גוטיקה, יהדות, פסיכדליה, אקספרסיוניזם ופיקסל־ארט נעשים לרוב בטכניקות אנלוגיות־ידניות ועם המון רגש.

shinlamed

 

 

רן מיכאלי ran.michaeli@

מעצב צעיר ומוכשר שסיים לא מזמן לימודי תקשורת־חזותית בשנקר. האינסטגרם של רן מתעדכן בערך פעמיים בשבוע עם דימויים צבעוניים ומרעננים. רן נהנה לשחק עם אותיות, לקלגרף לטרינגים ידניים יפים ולצלם את מה שהוא רואה סביבו.

ranmichaeli

 

 

שי לשר shaylesher@

האותיות הן המרכז בחשבון האינסטרגם של שי לשר, ולכן אנחנו אוהבים את החשבון שלו כ״כ. התמונות שהוא מעלה מתאפיינות בקו וקטורי נקי ומינימליסטי ובעושר צבעוני - בשני ממדים או אפילו שלושה.

shaylesher

 

עדי נחום adinachum@

עדי הוא סטודנט צעיר ומוכשר לעיצוב גרפי בשנה ב׳ בשנקר. הדימויים בחשבון שלו מתאפיינים בקווים נקיים, וצבעים מונוכרומטים עם הבזקי צבע (וגם תמונה אחת עם ריהאנה!!1).

adinachum

 

 

זינה דורמן zina_wp@

זינה סיימה לפני כשנה את לימודיה במחלקה לתקשורת חזותית בשנקר. זינה לוקחת את השפה העברית למקומות חדשים ומעניינים. ההשפעות העיקריות הן בארוק וסקריפט לטיני והאותיות שהיא יוצרת מאופיינות בקונטרסט גדול, קישוטיות, זרימה ובמקרים מסויימים, גם במקסימליזם מבורך.

zina

 

 

דין טל dean.tal@

דין הוא מעצב צעיר ומוכשר שנכנס לעולם הטיפוגרפיה - דרך עולם הגרפיטי. דין כתב על קירות עד שהבין שזה לא עסק חוקי במיוחד ועדיף קירות אינסטגרמיים ממוסדים. בחשבון האינסטגרם שלו ניתן לראות היטב את ההשפעות החזקות מהרחוב.

dean.tal

 

 

גיא שרת streetwisehebrew@

בחשבון האינסטגרם המקסים של גיא, מורה לעברית, תוכלו למצוא תיעוד של אותיות עבריות במרחב הציבורי. שלטים בפונטים ישנים וטובים, כריכות ספרים, ומשפטי חוכמה תמצאו שם בשפע ומכל טוב. ומי יודע, אולי כשתהיו אובדי עצות החשבון המקסים הזה ייתן לכם השראה.

Artboard 1

 

 

דוד גולדשטיין david__goldstein@

דוד אוהב דיו וקליגרפיה וחשבון האינסטגרם שלו יעיד על כך. תוכלו למצוא שם עבודות קליגרפיה בהשפעות שונות ומשונות וקומפוזיציות שאפתניות ומעניינות.

david

 


יש לכם משהו להגיד? השאירו תגובה למטה או הצטרפו לדיון בעמוד הפייסבוק שלנו.