אינסטגרמרים טיפוגרפיים – חלק ג'

8 חשבונות אינסטגרם שעוסקים בטיפוגרפיה עברית, שאתם חייבים להכיר. כתבה שלישית בסדרה

בכתבה הקודמת חשבנו לתומינו שסקרנו את כל חשבונות האינסטגרם הטיפוגרפיים העבריים בעולם. אז מסתבר שטעינו ובגדול. האינסטוש עמוס בחשבונות טיפוגרפיים עם אותיות עבריות נהדרות, כפי שתוכלו להיווכח בעצמכם דרך שמונת החשבונות המובאים כאן. שמונת המעצבים הללו מנסים, כל אחד בדרכו, לבחון את גבולות האות העברית ולקחת אותה למחוזות חדשים ומפתיעים. היכונו לכמויות של השראה. כתבה שלישית בסדרה.

 

איתי לייבוביץ' _leibo_@

איתי לייבוביץ', או בקיצור לייבו, סיים לפני כשנתיים את לימודיו במחלקה לתקשורת חזותית במכון אבני.
איתי אוהב ללטרר בכלל ובשחור־לבן בפרט. תוכלו לזהות מיד את ההשפעות מעולם הקעקועים, הגרפיטי, הסקריפט־לטיני ואפילו הבלק־לטר.

leibo

 

 

מישל ד'אנסטסיו hebrew_calligrapher@

מישל ד'אנסטסיו הוא קליגרף מודרני שחי ועובד בלא פחות מ־4 מדינות (ישראל, צרפת, ארה״ב ורוסיה). קירו האינסטגרמי מוקדש רובו ככולו לקליגרפיה. הוא אוהב דיו, צבעי מים ואת השילוב ביניהם (במספר גדול של שכבות). בנוסף, מישל בוחן תקריבים מרתקים של משיכות קליגרפיות.

michel2

 

 

עמית ממן amitmaman@

עמית רק סיים את שנתו הראשונה בשנקר וכבר מציג בחשבון האינסטגרם שלו אותיות לתפארת. ניתן למצוא אצלו, בין היתר, אותיות קליגרפיות מעוטרות בדיו לצד אותיות תלת־ממד ולטרינג אורבני. העתיד נראה מבטיח.

amitmaman

 

 

איתן אדרי eitanedri1@

איתן סיים לא מזמן את שנתו השנייה בבית הספר גורן הצפוני. בקיר שלו תשמחו למצוא מחוות טיפוגרפיות עבריות רטרו, תלת־ממד וגם טיפוגרפיה אקספרימנטלית.

eytanedri1

 

 

סתו אקסנפלד stav.axenfeld@

סתו היא מעצבת צעירה, בוגרת המכון הטכנולוגי בחולון ומאסטרנטית בתכנית הבינתחומית באמנויות לתואר שני באוניברסיטת תל־אביב. היא כותבת תיזה בנושא: מילון מונחי הגרפיקה. היא גם מרצה לטיפוגרפיה במרכז האקדמי ויצו חיפה. בחשבון שלה תוכלו לקבל מבט על העולם דרך עיניה המיוחדות.

stav-axenfeld

 

 

משימה עברית mesimaivrit@

אנחנו בדרך כלל לא אוהבים לפרגן לעצמנו אבל כשכן יש לנו סיבה טובה. כמו למשל מיזם "משימה עברית" שפתחנו לפני כחודשיים. בכל יום ראשון אנחנו מעלים לפיד שלנו משימה טיפוגרפית המופנית לקהילת מעצבי התקשורת־חזותית (טיפוגרפים, קליגרפים, מאיירים וכו׳). העבודות נלקטות על־ידינו בפינצטה, והטובות שביניהן עולות בגאון לפיד שלנו. בין המשתתפים הקבועים: גל זוננפלד, ינון אביטל, דוד גולדשטיין ועוד רבים ומוכשרים.

mesima

 

 

רמי מורדוך rami_mordoch@

רמי מורדוך סיים לא מזמן את לימודיו במחלקה לתקשורת חזותית במנשר התל־אביבי. רמי מכור לוקטורים ולא מתבייש לספר על כך בקירו האינסטג־רמי. הוא אוהב אותיות מהעבר אבל גם סקרן לטיפוגרפיה עברית אקספרימנטלית חדשנית מהעתיד!.

mordoch

 

 

שגיא ספוק sagispok@

שגיא לומד ממש עכשיו בשנתו השלישית בבית־הספר גורן הצפוני. שגיא אוהב לשחק עם אותיות מן העבר ולתת להן טוויסט מודרני עם שילובי צבעים נועזים. חוצמזה הוא חוטא לא פעם בתוכנות תלת־ממד מתקדמות.

sagi