בשקט בשקט, מתחת לרדאר היחצנות והתקשורת היומית, הודפס החודש הגיליון האחרון של המגזין 'PRINT'. אך למעצבים גרפים בכל רחבי העולם, ההדפסה האחרונה של כתב־העת, שייצא לאור כעת רק בגרסא האינטרנטית באתר המגזין, היא אבן דרך במעבר בין דפוס לדיגיטל, ולא רק מאורע סימבולי.
כתב־העת הפך לאחד מגופי הביקורת המשמעותיים בתחום התרבות החזותית
PRINT הופיע לראשונה בשנת 1940 כמגזין רבעוני במהדורה מוגבלת, ובמהלך השנים שינה מספר פעמים את שמו ותוארו מ"כתב־עת רבעוני לאומנויות גרפיות" בשנתו הראשונה (A Quarterly Journal of the Graphic Arts), ועד ל"מגזין העיצוב הגרפי של אמריקה" (America's Graphic Design Magazine) שהוא גם שמו הנוכחי. במהלך השנים שונתה גם תכיפות הפצתו לכדי פעמים בשנה (דו־שנתי), ומסיקור מקצועי ונישתי בתחילת דרכו, הפך לאחד מגופי הביקורת המשמעותיים בתחום התרבות החזותית בארצות הברית, וכמשתמע מכך, גם בעולם כולו.
במהלך העשורים האחרונים המגזין תיעד וביקר בעיקר את העיצוב הגרפי המסחרי, אך גם את החברתי והסביבתי מכל זווית אפשרית, בדגש מסוים גם על ההקשרים האתיים, הפילוסופיים, הפוליטיים ואף ההיסטוריים. חף מאינטרסים כלכלים מובהקים או קשרים מושחתים לקונגלומרטים עתירי כוח בתחום התקשורת, הצליח המגזין לבנות נבחרת מלומדת ובלתי תלויה של מבקרים שהצליחה לנווט את קהל קוראיה בים הדימויים הגרפיים של 78 השנים האחרונות.
מאז הוקם לראשונה בשנות ה־40 של המאה הקודמת, על ידי המוציא לאור ויליאם אדווין רודג, שרצה להדגים את "החשיבות מרחיקת הלכת של האמנות הגרפית", עבר הלייאוט של המגזין כמה תהפוכות. אך אחד השינויים המהותיים היה עיצובו מחדש בשנת 2005. סגנון עיצוב זה שרד עד לשנת 2017, עת הוחלט לסיים את הדפסת כתב־העת כאמור, עם הבטחה למקד את המותג מעתה ואילך בביסוס "קהילה מקוונת משגשגת ובריאה". אחד הכותבים המובילים של הירחון בעשורים האחרונים, תאורטיקן העיצוב סטיבן הלר, ספד בגיליון המודפס כך:
צפיתי את רגע המעבר הזה, אך אינני יכול עדיין לקבל את העובדה שלא אראה יותר את הגיליונות מונחים על הסטנדים בחנויות הספרים ואריח את הדיו מבין הדפים, או אוציא גיליון חדש מתיבת הדואר ואקרע ממנו את אריזת השרינק. זה כמו פרידה מבן זוג - או אפילו יותר גרוע - אובדן של אדם קרוב. אם זה עוד לא קרה לך, אינך יודע עדיין מה יחסר לך. אך אם כבר חווית אובדן... ובכן, הבלתי נמנע כעת נוכח לגמרי. התכוננו לקראת העתיד. הוא יגיע לכאן לפני שתבחינו בכך.