סיכום שנת 2014 ב־אאא

כולם מסכמים את השנה ואנחנו נשב בצד? אין סיכוי. הכנו לכם סיכום תמציתי של ההיילייטס של 2014. מוכנים?

ובכן, עוד שנה מצויינת של טיפוגרפיה הגיעה לסיומה. כל יום היה יותר בונבון מהשני, וכדי להוכיח את זה - הכנו לכם סיכום מקוצר של ההיילייטס של 2014. מוכנים? (שימו לב שכל תמונה היא גם לינק).

אז מה קרה השנה:

לה־קולטור #14
שיתפנו פעולה עם החברים החמודים בלה־קולטור כדי לקיים תערוכה טיפוגרפית ססגונית במיוחד. ובכלל, זאת היתה שנה של שיתופי פעולה רבים ומוצלחים.


נגהפ
חגיגת החנוכה המסורתית שלנו התקיימה השנה בשיתוף עם החבר׳ה הנהדרים מאסופה. כבר עברו שבועיים אבל אנחנו עדיין מעכלים את ההצלחה הגדולה של המגה־אירוע הזה. תודה לכל 600+ האנשים שבאו לחגוג איתנו, להרים כוסית ולהדליק את החנוכיה יחדיו. מילאתם את ליבנו בגיל ושמחה, אושר ונחת. תזכו למצוות.

 

אאא v2.0
וחוץ מלכייף, גם עבדנו קשה. עבדנו על ריענון אתר הבית שלנו כדי להתאים אותו לזמנים העתידניים בהם אנו חיים. הוספנו לו הפתעות ופיצ׳רים, ודאגנו לבסס את כולו על פונטים־חיים (וובפונטס) וקוד־פתוח. פלוס, הוספנו איזורים חדשים כמו גלריית עיצובים, פונטים בפעולה, עמוד בית דינמי, אזור מקורות, מחולל ועוד תופינים.

עדכונים לפונטים
השנה במקום להוציא עוד פונטים חדשים החלטנו להשקיע בקיימים. הוספנו ניקוד מתוכנת והינטינג מלא לפונטים הפופולאריים שלנו. מה עם פונטים חדשים אתם שואלים? ובכן, זה לוקח זמן. אנחנו עובדים על כמה פונטים חדשים שצפויים להיות מוכנים (בלי נדר) באמצע 2015 במהרה בימינו אמן.

 

אתנחתא
והנה עיצוב של אל״ף־לב. אולי כבר ראיתם אותו, ואין לנו ממש מה לכתוב לצידו, אבל החלטנו לדחוף לכם אותו כאן בכל אופן. ככה זה כשאוהבים. סלקום.

צילום המחזור השנתי
למקרה ששכחתם איך אנחנו נראים, הנה צילומי אילוסטרציה של כל שבעתינו. היוש!


ואלו הם אנשי השנה שלנו
אאא מתקיים בזכות כל היוצרים הנהדרים שלוקחים חלק בפרויקטים האקראיים ובשגעונות שלנו. זאת הזדמנות מצויינת להגיד תודה לכל האנשים שבלעדיהם כל הכיף הטיפוגרפי הזה לא היה קורה.
קבלו במחיאות כפיים, את 100+ האנשים שעשו את אאא ב־2014:
אבישר גולדמן, אבנר פינצ׳ובר, אדם שרז, אדר מוריץ, אוהד בנית, אורי טור, איגור טפיקין, איל באומרט, איתי בלאיש, איתמר דאובה, אלון ביטון, אלון בריאר, אלכס חייקין, אלעד משען, אמיר פרץ, אמנון אילוז, אסנת פייטלסון, אסף וינברום, אפיק נעים, ארנון דה בוטן, בועז מנדל, בשמת אונגר, ג'ני מאליכוב, ג׳ני לומלסקי, גיא טמם, גילת דיין, גל בולקא, גלי ויזל, גפן רפאלי, דב אלפון, דדי כהן, דור הרשקוביץ, דורון לוינזון, דורי אורין, דן מוקטל, דני מירב (הטייס), דניאל שמי, דקלה ליברסקו, דר רותם, האחיות K, הדס זהר, הילה שמיע, ואל בורטקוב, ולאד ברש, חזי יעקב, חן מכבי, טל מור, טל סלומון־ורדי, טלי יאלונצ'קי, טליה זליגמן, יהונתן צור, יובל חי, יסכה קורנפלד, יעל בידרמן, יפעת פטררו, יקי חסיד, ירונימוס, כרם קמינסקי, ליאור ימין, ליטל סמוק־פביאן, לימור יוסיפון־גולדמן, לירון שאקי, לירן טווג, מיקי אוחנה, מני שלום, מעיין גוטפלד, מריאנה יאר, ניב תשבי, ניר ייני, ניר נבון, נעם ויינר, סטודיו ויהי, עדי אבירם, עדי קרליץ, עודד ובמן, עומר הופמן, עזרי טרזי, עידו אדן, עידן נויברג, עינת חלפון, עינת רז, עמית סטרולזי, ענבל זייצלר, ענבר שבתאי, קטיה בריודין, רה־לבנט, רון יוסף, רוני כנעני, רוני לוית, רונן גולדמן, רותם ביקסנשפנר, רותם מקרית גת, רחלי חבה שרפשטיין, רינת הדר, רן אלטמירנו, שחר ויטונסקי, שירז פומן, שפרה קורנפלד, שרי כהן, תהל מאור, תומר ליכטש, תמר הירשפלד, yonil

 

ואיך אפשר בלי להודות לכם - תודה על שהייתם חלק מאיתנו לאורך השנה הפורה הזאת. תודה שאתם מתעניינים בנו, קוראים את השטויות שאנחנו כותבים ועוקבים אחרינו. אתם משהו אתם. אנחנו מבטיחים להמשיך ליצור, להתפתח, לתת ולקבל השראה - גם ב־2015.