עבודות בוגרי שנקר 2012

עונת תערוכות הבוגרים נמצאת בשיאה ורשת האינטרנט גדושה בכמויות מסחריות של השראה חדשה שרק מחכה למישהו שיעשה בה קצת סדר. מכיוון שיותר ממחציתם של מעצבי אאא הם בוגרי שנקר, וחצי מאיתנו גם מרצים בשנקר - יש לנו חיבה מיוחדת למחלקה לתקשורת חזותית במוסד הזה שמוציא בכל שנה בוגרים מוכשרים אחד־אחד. לכן החלטנו לפרגן לבוגרים הטריים וללקט 15 דימויים של פרויקטים שמסקרנים אותנו, תוך נתינת עדיפות לעבודות שנעשו בשפה העברית. אלו לא בהכרח העבודות הטובות ביותר אלא רק דימויים מוצלחים במיוחד שבחרנו באופן אינטואיטיבי.
כל הדימויים והטקסטים מתוך אתר הבוגרים: bogrim.shenkar.ac.il

שירה שפירא - מתוך סדרת פוסטרים לספרות הודית במסגרת "שבוע הספר".

שירה נחומסון - "Black and White Emotions Engraved" הינה סדרת פורטרטים המהווה מילון אנושי להבעות פנים.

עידן עם שלם

אופיר מרקוס - יומן אישי

שאדי מטר - פרוייקט שמראה את חדירת השפה העברית אל תוך הערבית. רואים את האותיות בערבית עשויות מבטון כשהאות העברית 'אכלה' אותה והעלימה ממנה חלקים.

לירון לוברטובסקי - האחים שלי הם תאומים זהים בעלי אותו DNA. בילדותם התייחסנו אליהם כאל אח אחד הן המשפחה והסביבה. היום אנו מצליחים כבר לראות אותם כשניים בעלי זהות ואישיות שונה לחלוטין.

לירון לביא - "ערברית" - כתב היברדי מקומי המשלב בין עברית וערבית.

איריס קוצ'מר - ספר: תנועה, חלל, זמן, מרחב נקודת אפס: המדבר.

עידו גילדין - "געש"- מיתוג מקיף לקיבוץ געש היוצר שפה אחידה ושיוויונית לכל ענפי הקיבוץ.

יעל בודשר - בת תערובת – אריג גרפי. הסימנים הבינאריים שמאפיינים את כל אחת מהזהויות-אשכנזית/מזרחיה הופכים את מלאכת ההגדרה העצמית למורכבת.

אמיר תנא - קטלוג גופנים שמיועד למעצבים גרפים אשר מטרתו היא תרגול ועיון בגופנים עבריים וטיפוגרפיה. הקטלוג כולל מאגרי מידע, היסטוריית הטיפוגרפיה בישראל ועוד.

יעל כהן - מגדיר חרקים אינטראקטיבי לאיי-פד.

שירי ורד

גור מרגלית - ריתמוס

עידן עם שלם - דיונים ביקורתיים נגד ”העלמת“ בעיות דרך מקרה המבחן של העלמת הומלסים.